söndag 1 november 2009

Gårdagen och idag

Igår var vi hos mamma och pappa i fem timmar, under dessa timmar hann vi äta tre (!) gånger, gå en promenad, kolla på hästar och kor och gunga med Odin. Dessutom hann jag ta på mig arbetsskjortan och gå ut i verkstan med pappa. Vad jag gjorde ska jag visa så fort det är klart. Det bästa idag är att jag ska få träffa min kusin, min faster, min fasters man och senare min kompis Mia och hennes döttrar. Det sämsta idag är att Elina åker tillbaka till Uppsala. Jag och Odin kommer gråta i kapp.





4 kommentarer:

Elina sa...

Det kommer jag också göra! Pga omedelbar längtan efter er här hemma och av nervositet.

PUSS!

Kram sa...

Oj! Det låter som om vi bara äter! Nästan i allfall! Tur att det är gympa ikväll!

Trevligt att få rå om er en dag ibland!

Krama Odin från mormor!

Kram!

Mor sa...

Det gick visst lite fort det där!

Jonna sa...

härligt att få träffas en del i helgen var det.