måndag 16 november 2009

Girls night out

Lördagskvällen motsvarade alla förväntningar - mycket prat, skratt och dans. En kanonkväll på det hela taget. När jag kom hem blev jag utskälld av Doris, hon tyckte det var ett jäkla sätt att komma hem klockan halv tre och väcka upp hela familjen. Odin vaknade också och bestämde sig för att det var dags att gå upp. Trots intensiva vaggningsförsök slutade det med att Mats fick gå upp klockan 3 och leka fram till 5.15! Igår var jag tröttare än tröttast. Det var tur att vi var bjudna till svärmor på middag för annars hade middagen hämtats på Napoli.

Eftersom Mamma och pappa är i Berlin lånade jag deras hus till förfest.
Julstämning året runt på glasverandan.
Vitt vin och vedspis.
När man oftast går klädd i mysbyxor med vällingfläckar är det underbart...
...att ibland få se ut så här...
Tack vare Jonnas lilla svarta blev jag riktigt uppklädd. Min garderob har inte riktigt hängt med i utvecklingen. På den tiden jag var partypingla gick alla ut i jeans, nu tycks det vara mer kjolar och klänningar.
Kvällens gäng.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Åh vad kul med en bildbomb och vad fina ni var och vilken mysig liten förfest i Leksboda!

Elina sa...

Såg himla trevligt ut! Nästan så jag blir sugen på fest denna måndagskväll ;) Och du var skitsnygg som alltid!

Stackars Mats bara... Tre är en hemsk tid!

Anonym sa...

Kul kväll var det!! Roligt gäng:-) Jag måste få det här kortet av dig. /kram Åsa